среда, 8 июля 2015 г.

Ніжний Блокнотик з секретом =)

Всім привіт!

А в мене нова роботка і новенький фончик!
В Аграфці щойно вийшло нове завдання "Це секрет... Це найбільша моя таємниця" і я вирішила зробити маленький блокнотик для записів таємних думок і всіляких секретиків =)



Розмір його невеличкий А6 формату приблизно =) Зате пухкенький і м"якенький =)))
Всередині прості листочки в клітинку =) Може залишу собі а може подарую комусь =) Задумалась =)))


Знімала свого малюка на новому фоні =) Нафарбувалася на вихідних =))) Білий ви вже бачили, а цей більш темний тільки висох =))) Дууууууже мені подобається, такий структурний вийшов =))) Буду ще красити, в мене багато заготовочок =))))

А ще хочу похвалитися як Аграфка любить своїх дизайнерів =) Буквально вчора отримала свою дизайнерську посилочку від дівчат! Я мегащаслива!!! Не можу нарадітися!!! Покажу вам тут фоточку з Інстаграму =) Так-так, я і там є =) Приєднуйтесь =)))


Ну на сьогодні все, буду прощатися =) Але не надовго, бо готую вам цукерочку = ))) Так що не переключайтеся =)))

Обіймаю...

4 комментария:

  1. Какой ми-ми-ми) Классный!!!! ;)
    О, ты теперь тоже обладательница стекляного ковра? )))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Спасибо, Танюшечка! Ага, я теперь с таким гигантским ковриком =))) А то мой розовенький старичок уже совсем затаскался...

      Удалить
  2. Ой, какая прелесть!!! Ощущение, что он мягкий-мягкий!!! Прелесть!!!

    ОтветитьУдалить

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...